Kjejsarsnittet är planerat!

publicerat i Allmänt;
Ja då va kjejsarsnittet planerat till 21/2-11!!
Så får vi hoppas att den lille inte vill komma ut före det! =)
Är sjukt nervös över att det ska hända något innan eftersom jag bor
över 2 timmar i från sjukhuset, villket känns ytterst olämpligt i detta fallet!
Men det kommer säkert gå bra!

I övrigt så efterlyses en billig och brukt girkasse/växellåda till en Grand voyager 3,3 bensin, automatisk!
Så vet du eller har du en så skriv gärna till mig!!!!!
Våran gick helt sönder igår och den billigaste vi hittat va för dyr alltså!!!
Fy vad jag hatar den bilen, 3 gånger har den gått sönder sen nyår!
Drivremmen, oljepumpen och nu växellådan!!
FAN va det kostar att ha bil!!! =(
Och jag som inte ens har körkort.....
Illa illa detta vill jag lova!!!!

Önskar alla en super dag!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Inte långt kvar tills du är mamma nu då :D vad roligt. Själv har man haft fullt upp dom senaste dagarna då mycket ska fixas innan jag flyger hem till min familj i italien. men du efter nåra år där nere är det dags att flytta hem till sverige igen. Men idag blir det o hälsa på min bästa kompis hanna som ligger hemma och tappat rösten. Hur mår du annars nu då? när allt börjar närma sig? mycket tankar? Kommer ihåg jag hade en tusen tankar o drömar hela tiden innan tommy kom.

2:a kommentar, skriven , av Fia:

Hej!

Sicken trevlig blogg :)

Spännande med en bebbe! Vet ni vad det blir för något? Får jag fråga varför du valt att bli snittad? :)



Kram Fia

Kommentera inlägget här :