Vem plogar vägen???

publicerat i Allmänt;

Seriöst!!!!
Igår när jag skulle gå till jobbet så fick jag vada genom en vall av snö som räckte mig helt upp till MAGEN!!!!!!
Det känndes helt ovärkligt och jävligt kallt och blött!!
Jätte snygga blev mina jobb-byxor vill jag lova!
Sen ner på en väg, bilväg att tillägga, där snön "bara" räckte mig till halva vaden!
Vem e det som ska ploga denna väg igentligen???
Det gör mig tokig!!
Tänkta för mig själv att ja ja dom e nog bara sena!
Men när jag kom hem efter jobbet va det samma skit fast värre!!!!!
Hur e det möjligt att sköta sitt jobb så dåligt!!!???
Jag har inte vågat kolla ut än men hoppas det e bättre idag!!!!

Alla vägar som leder ut och in i Ånalsnes va stängda igår....
Hoppas dom är öppnade idag...
Det e verkligen snö-kaos här och det snöar än!!!! :oS

Kommentera inlägget här :