Ner i vikt!!!

publicerat i Allmänt;

Hej alla glada!!!!
Jag har för ca 5 dagar sedan bestämt mig för att jag kan inte leva med att va så här tjock längre!!!!
Jag startade på hela 69,5 kg!!!!!!
Gud i himmelen jag hade ju lovat mig själv att aldrig väga så mycket igen...
Om jag inte e gravid...
Men det e jag inte så då e det inte ok....
Nu idag 5 dagar senare så är vikten nere på 66,5 kg!!!
Det e bra då vet man att kroppen tappat det överflödiga vattnet som gör att jag känner mig svampig!!
Så idag ska det bli mer nyttiga saker i min mage och en låååång promenad!!!! =)
Det ska bli härligt!!!!!
Mitt första mål är 60 kg och när jag når det så ska jag unna mig en ny fin sommar klänning!!!
Och så ska jag spara pengar så jag kan åka på en kul resa i slutet av sommaren, början på hösten!
=D
Yes, härliga mål här kommer jag!!!!!!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Det är bra att har såna mål som tillex klänningen. :) . saknar bara bilder på din blogg,du hade jämt förr en massa fina bilder på dig,din söta hund,din söta pojkvän (om man får säga så) o din mysiga familj. jag hoppas du lyckas med nå dit du vill! håller tummarna för dig! :)

Kommentera inlägget här :