igår och idag...

publicerat i Allmänt;
Igår va en jätte bra dag!! =)
Jag och Daniel va ute och lekte me vovvarna på gården efter en god nattsömn!!
Fåglarna kvittrade och solen sken =)

Daniel tränar "gå fint" med båda gullisarna =)



Jag och Tyra leker hennes favvo lek!!!
Jaga den rosa smilen!!
Ha, ha hon e såååå söt när hon jagar den och sen tar den i munnen och sätter av för att få mig
att jaga henne!!!! =)



Och lilla My e lika vild och galen som vanligt!!! =)



Dom fick även träna agillity.....
Förvånansvärt nog så va lilla My nästan lite duktigare på att förstå vad vi menade än va Tyra va...
Tyra har ju gjort detta förut och hon tycker det är jätte roligt men hon tror ändå ibland att hon kan gena till
godisen.....
Villket e konstigt för hon har aldrig fått nått när hon inte gjort rätt!! =(

I villket fall va dagen jätte mysig!!!

Senare på eftermiddagen kom min pappa och min morfar på besök och vi åt pizza och kollade på hockyn...
Frölunda kunde ju kanske spelat otroligt mycket bättre än va dom gjorde men vi får la bara hoppas att dom kommer igen i nästa match!!!!
Jag gillar inte när dom förlorar.....

Vad har du gjort det senaste??

Kommentera inlägget här :