idag har det varit en dag som alla andra...

publicerat i Allmänt;
Idag har det varit en dag som alla andra...
Förutom att jag tog en jätte härlig promenad me Helena och hugo!!
Det va verkligen jätte roligt att höra att hon ska flytta hem idag...
Då kan vi leka oftare =)

Och i fredrags eller lördags så va detta underbara och söta lilla underverk här!!!



Han e så bedorande det lilla livet!!!
Daniel fick hjälpa till lite me overallen..
Och här syns dom alla annika,jimmy, oskar och Daniel..



Set är så sjukt härligt med människor som verkligen satsar på sitt förhållande och barn mm...
Hoppas det fortsätter i sammagoa anda!!!! =)

Har jag sagt att jag är besatt av kakor??
Jag ska berätta mer om det nån dag!!
Natt alla människor!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna HK:

Hej! Jag har addat dig på msn, hoppas att vi ses där någon dag snart =) KRAM!

Kommentera inlägget här :