Nu e det dax!!

publicerat i Allmänt;
Jag ska åka nu!!
Det känns helt jävla skumt alltså!!
Jag vill bara sätta mig i ett hörn och stor tjuta!!!
Men jag har haft ett jätte trevligt tjej-party idag och blivit hejdå kramad och det känns
jätte skönt!!
Bara att veta att dom finns där för mig när jag behöver dom som mest!!!
Tack alla vänner!!!
Och ni som inte kunde komma vill jag skicka en jätte, jätte stor kram till!!!!
Ni finns alltid där och jag här för er!!
Bara ett samtal bort!!! ;)

God natt alla vänner!!!!
Sov gott!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Hoppas att resan går bra upp till Norge.

Och så hörs vi snart! :o)



kramar från Eva & Rudolph

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

hej puman! nu va det allt ett tag sedan man hörde nått, hur lever livet i Norge. kan du inte lägga ut lite bilder på bloggen eller skicka nått. Miss you.

Kommentera inlägget här :