Mina skallarer!!!

publicerat i Allmänt;
Mina skallarer har laggt rom på min pump!!! =)
Jag e super glad!!!!
Hoppas att det blir någon liten fisk av det, dom vaktar äggen som bara den alltså!!! =)
Det hela började me att jag mörklade akvariumet för att det hade blivit lite grönt av solen, och
så helt plötsligt när jag tog bort det så såg jag att pumpen hamnat lite på sne, tänkte inte mer på det för jag hade brottom så jag tänkte att jag fixar det när jag kommer hem....
Så nu när jag skulle fixa det så såg jag att det va något på den!!!
Vita små konstiga saker som va som kulor.....
Helt plötsligt gick det upp ett ljus!!! =)
Det e rom!!!!
Min första rom från skallarerna!!!!
Jag e super glad för det alltså!!!!



Nu ska jag sticka en halsduk till min bästis!!!!

Sov gött alla!!

Kommentera inlägget här :