Tidig morgon...

publicerat i Allmänt;
I morse vaknade jag av att tyra grät ute i köket!
Så jag gick upp och tog ut henne och sedan lilla my....
Sedan när jag kom in så tänkte jag att jag skulle sitta hos vovvarna tills dom somnade om, kl va ju faktiskt bara 5:00!!
Så jag tänder lampan och till min förskräckelse ser jag inte 1 utan 3 STORA bajshögar!!! =(
Och jag satte nästan foten i en liten kisspöl....
*morr* tänkte jag då för mig själv.....
Men det va ju bara att börja städa!!!
Stanken va enorm!!!
Inget jag rekomenderar kl 5 på morgonen!!!

Så började min morgon.....
Hur började din?? =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna HK:

Dessvärre så håller de fortfarande på att gräva utanför oss och det känns som att sovrummet gungar.. Så en minut över sju blev jag väckt.. Inte så kul. Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här :