lite snuvig...

publicerat i Allmänt;
Jag ringde till sjukhuset idag och sa att jag va förkyld och allt...
Som tur va så sa dom att det gör inget om man e förkyld så länge man inte har feber! =)
Så jag hoppas verkligen att jag inte får feber!!!
Jag hoppas även att alla här på min lilla blogg håller tummarna för mig nu på tisdag!!
Jag vill verkligen inte vänta mer!



Jag vet att det va nyss som jag visade denna bild men jag hoppas att min mamma kommer va på min operation och hålla mig i handen så att jag kan känna mig trygg!!
Jag hoppas alltså att jag ska få en såndär kännsla av att hon är där fast inte syns....
Och jag hoppas att pappa tar väl hand om våra bebisar! =)



Sov gott nu alla!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av CityGirl:

Tänker på dig och din mamma kommer finnas där.

2:a kommentar, skriven , av Julia:

Vad vacker din mamma var! (om det är hon på kortet)

Kommentera inlägget här :