Fotboll!!!

publicerat i Allmänt;
Snart ska jag och D och Johanna på fotboll!!
Och för mig e det lite speciellt eftersom det är den sista matchen jag kan gå på denna säsången!
Känns jatte trist...
Och jag va på sjukan idag och röntgade mig och kollade så att domverkligen inte glömt att Daniel ska få vara med natten till operationen samt när jag vaknar...
Det hade dom naturligtvis inte sagt till på avd. att han ska vara me så dom va helt förvånade och sa att jag ska ringa på söndag för att påminna dom som jobbar då...
Och på röntgen va dom otrevliga.....
livet suger ibland alltså!!!! =(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Hoppas ni har en trevlig kväll! :o)



Men vad hände på röntgen?

Jag menar vad hade dom för anledning att vara otrevliga för?



Kram

2:a kommentar, skriven , av Eva:

Måste skriva igen... jag tänkte på att det är ju inte dom som ska opereras!

Kommentera inlägget här :