bra & dåligt...

publicerat i Allmänt;
Inatt har jag haft ett nervöst sammanbrott och det e inte så kul....
Daniel blev inte i tid till jobbet i morse och det känns inte alls bra!!!
Så det va det dåliga....
Nu till det braiga!!! =)
Daniel har tagit med sig tyra till jobbet idag så jag bara behöver fokusera på lilla My!!
Samt att i går så ringde min morfar och berättade att han äntligen fått en lägenhet på ett servicehem precis jämte min syster, det som vi absolut hoppades skulle gå vägen men canseb va så otroligt liten!
Men det gick! =)
Hanns ögonoperation gick bara bra och nu har han en super lägenhet tvärs over gatan från min systers hus!! =)
Jag är otroligt glad för hanns skull!!!

Jag tror att jag har laddat upp lite bilder som jag ska visa nu....



Hon e ju så ljuvlig när hon biter i allt som korsar hennes väg och lite till!!!!
Kan säga att det inte va så lätt att fota henne när hon låg på min mage!!



Daniel ligger och myser med bästen i köket!!
Dom e ju så rara där dom ligger! =)



Vad ska du göra för något idag???

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna:

fruktansvärt söta bilder. Tänk att min bror blir så bra på bild ibland, fast där kan han nog tacka My =)

Kommentera inlägget här :