Besviken...

publicerat i Allmänt;
Idag skulle jag och vovvarna åka me och hålla min morfar sällskap när han opererar ögat...
Men eftersom D glömde ge mig nyckeln så sitter jag nu i stället här på soffan med en My i knät,
som har somnat efter att ha rullat sig i en kissepöl och blivit badad....
Det är allt utom lätt att bada en hund som väger 10kg och som kan hoppa över badkarskanten kan jag säga!!!
Min rygg känns bruten!!!! =(
Jag är galet missnäjd med att vara hemma idag...
Ville så gärna vara där hos morfar och hålla hans hand....
Han e ju så orolig....
Men det går säkert bra!
Jag hoppas det iaf....
Som sagt har ju en lugn my i knät som nu börjat snarka! =)
Och det e första gången hon vill sova hos mig, och det känns jätte bra! =)



Vad har du för planer för dagen??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna HK:

Vad roligt att ni har skaffat en hund till =) Lilla My är så söt! Lycka till!

Kommentera inlägget här :