Tyra 2 år!!!!!

publicerat i Allmänt;
Idag är det en alldeles speciell dag...
Det är Tyras födelsedag!!!!!!
Hon fyller idag 2 år och e stora tjejen!!!! =)
Hon och lillasyster har nu fått bada och borsta sig och tårtorna e snart klara...
För i kväll runt halv 7-7 så kommer familjen på besök!!
Det ska bli jätte roligt!!!!


Tänk att detta kortet togs för snart ett år sedan...
El ja mellan 6-10 månader sedan...
Det känns ju som igår!!!!
Ja ja mer uppdatering senare om jag hinner...
Nu ska vi gå och köpa Tyra en födelsedagspresent!! =)

ps. det är Eva som tagit bilden! ;)
Blixman.blogg.se  ds.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

GRATTIS TYRA!!! :o))



Nej jag har inte glömt... satt och läste det på din blogg igår att hon fyller år idag. Men jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit. Jag är bara en vet du. ;o)



kram Eva & Rudolph

2:a kommentar, skriven , av Annelie:

Nej men åh..vad mysigt med Tyra-kalas! Grattis grattis Tyra! :)

Kramar från Yatzy och Annelie :)

3:e kommentar, skriven , av Anna HK:

Grattis sötaste Tyra på din 2-årsdag =)

Så mysigt med kalas =)

Kommentera inlägget här :