Ni e så rara!!

publicerat i Allmänt;
Tack alla som skriver så snälla saker här på min blogg!!
Jag tror att så här i höstmörkret så behöver vi alla piggas upp en del! =)
Jag vet flera personer i min omgivning som blir deppiga på hösten, och tro det el ej men jag har ett tipps!! ;)
Om man vet me sig att man blir nere när det är mörkt så unna dig en väckarklocka!!!
Nu menar jag ingen vanlig veckarklocka utan en sådan med fågelsång och sol i! =)
Dom ska tydligen göra under för oss morgontrötta....
Eller så ta 20 min för dig själv varje vecka och gå till ett solarie och vila dig en stund, det ljuset hjälper oxå...

Jag har precis unnat mig kvällsmat bestående av yoggi passionsfrukt/ persika/ vanilj den va jätte god!!!
Samt en falukorvsmacka...
Till efträtt åt jag 2 clementiner (den där sura sorten) lite vindruvor och 5 dummle!!

Hur har din kväll varit??

Kommentera inlägget här :