Huvudvärk!!!!!!! :/

publicerat i Allmänt;
Idag har jag haft huvudvärk hela dagen...
Dvs de få vakna timmarna jag haft ca4 st på hela dagen har jag spenderat med att ojja mig!!
Tur att jag har D!!
Han gick och köpte värktabbletter, gav mig dom och matat mig!!
Han e så snäll!!!! =)
Nu e det som tur e över och jag ska klä mig och gå på promenad me Tyra! =)
Och på fredag så ska vi ha kalas för henne =)
För förra året letade jag och D, en anledning för våra föräldrar att träffas och fika för första gången, och lämpligt nog så
fyllde Tyra år så vi har lite skoj kalas för henne =)
Och hon kan behöva lite extra uppmärksamhet nu när lilla My har kommit till familjen!

Och me dessa ord säger jag åter igen god natt!!!



Ett avslut med världens sötaste vovve!!! =)
Jag älskar när hon e söt och blöt, och hon älskar att bada och plaska...
Det kan ju inte bli bättre!!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av c:

Vilken härlig bild!

2:a kommentar, skriven , av Annelie:

Ååh..hon är så söt när hon badar! Underbar bild!

/Annelie

Kommentera inlägget här :