Hemma igen!!

publicerat i Allmänt;
Nu e jag hemma igen!! =)
Och jag kan medela att operationen gick utmärkt!
Mycket mycket ont har jag nu och ligger i sängen och väntar på att nått ska hända...
Villket det inte kommer göra men hoppas kan man ju alltid! ;)
Igår va D. på fotboll och bilen stog parkerad inne i stan vid ullevi och jag kan ju säga att han blev INTE
glad när han kom från en vinstmatch och såg att det va nån J*VLA IDIOT som hade sprungit över hans bil!!!!!
Personen i fråga va tydligen ute me sitt "crew" och tuffade sig....
Bilens motorhuv samt tak va helt inbucklat!!!!!!
Och försäkringen täcker så klart inte..... =(
Jag undrar verkligen va jag och D. har gjort han där uppe för att det ska va så här!??
Varför kan inte vi få vara glada??
Måste det hända saker hela tiden??
Kan vi få lite lite tur snart??
Livet kan ju OMÖJLIGT suga så här mycket!!!!! =(
Så det är en ledsen, arg, ont, mm Emelie som skriver idag....
Som btw ska sova nu....
Orkar inte va vaken i denna onda värld!!!! =((
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Nämen fy va skittrist!

Hur sjutton är man funtad som springer en bil?



kram från mej och Rudolph

2:a kommentar, skriven , av emms:

vad har du opererat??

3:e kommentar, skriven , av Helén i Sävedalen:

Hej Emelie.

Jag kikar in på din blogg då och då och vill bara säga:

"Ibland är livet så fruktansvärt orättvist och allt känns meninglöst, men tänk vilken glädje du ger till alla som tycker om dig och jag lovar dig, tids nog får du tillbaka det på något sätt".

Det är svårt att ta till sig när man själv mår dåligt, men jag vet av egen erfarenhet att en vacker dag skiner solen på dig igen.

Krya på dig och hoppas att allt ordnar sig snart!

Helén

Kommentera inlägget här :