....

publicerat i Allmänt;
Idag har det varit en jobbig dag igen...
Jag fick gå upp tidigt och åka till doktor Willen för återbesök efter operationen.
Sen gick jag och husse-mor på en jätte trevlig promenad! =)
Vi tog en låååång promenad för att hämta mig en ny korsett och det tog jätte lång tid!
Men dom va jätte snälla och gjorde så fort dom kunde men ca 50 min tog det och undertiden så
väntade lisbeth så tålmodigt! =)
Sen gick vi hemåt och köpte me oss pizza på vägen och när jag kom hem stog gas-killen i trappen!!!
Han skulle ju komma och fixa vår spis idag och det hade jag helt glömt!!!
Visste att det va något och att jag behövde va hemma vid 3 men trodde inte att klockan va så mycket!!! :S
Som tur va gick det bra och spisen ska nu vara hel igen.

Daniel ligger på soffan och har migrän för tillfället.... stackarn!!!
Det är inte roligt för honom att ha så ont i huvudet så ofta....

Regn och rusk, i ur och skur lever vi nu!
Typiskt höstväder!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melike:

vi har tänkt att skaffa en rottweiler,

jag har inte tittar in i din blogg på ett tag nu och såg precis att du har en, eller e den din?



aja, söt var den iallafall!!

Kommentera inlägget här :