Sååå Lesss!!!

publicerat i Allmänt;
Jag e såå trött på alla spydiga och otrevliga mäniskor här på blogg.se.
Jag fattar inte att vissa personer inte har nått bättre för sig än att sitta och vara spydiga på
internet... har man inget liv då el??
Jag vill BARA ha snälla, roliga, trevliga, mysiga, mm kommentarer här på bloggen...
Inget elakt taskigt el spydigt!!
För tillfället är jag ganska så ledsen och välldigt deppig så snälla respektera min önskan om bara
trevliga kommentarer!
Tack!
Jag hoppas kunna hitta på nått kul här på bloggen så fort jag känner mig
lite gladare än vad jag gör nu.

Hoppas att alla har en fin solig dag!
Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Hoppas dom respekterar din önskan!



Här är det soligt och fint.. ;o))

Vi ses snart.

Kramar från Eva & Rudolph

2:a kommentar, skriven , av Camilla:

Hoppas solen, Eva, Rudolp och Tyra kan pigga upp dig lite. Se nu till å ha en fortsatt skön eftermiddag!

3:e kommentar, skriven , av Att ha det gott:

HOPPAS att du får en riktigt fin dag

4:e kommentar, skriven , av Anne-Lene:

Emelie jag är ledsen att höra att du har förlorat din mamma och att du därutöver behöver stå till svars till otrevliga personer som måste kritisera dig, jag har träffat dig och tycker du verkar som en bra människa och en bra matte. Överallt finns det männsikor som måste kritisera andra, tråkigt men sant. Lilla Tyra är en jätte söt hund och hon har tur som har dig som Matte. Kram på dig och Tyra från Anne-Lene och Saphira

Kommentera inlägget här :