Mitt akvarium!! =)

publicerat i Emelies bästa!;
  • Jag har fotat mitt akvarium så gott jag kan kan inte fota utan
    blixt för då blir det suddigt :(
    Men men en liten titt iaf!!


    image127

    image128

    image129

    image130

    image131

    image132

    image133

    image134

    image135

    image136


    Billderna e ju inte jätte bra men man kan ju se lite på varje kort iaf! =)
    Och de sits 2 korten e ju på lilla tyra som sitter på mina fantastiska Emma fotöljer,
    som hon alltid sitter på när hon vill kolla på fiskarna...

    I akvariumet finns:
  • Skallarer i 2 nyanser, svart och original ( silver med svarta ränder på längden 3-4 st)
  • Neontetra
  • Kardenaltetra
  • Dallmartiner molly
  • Ballong molly
  • Svärdbärare ( vita med neon grönt på)
  • En liten randig fisk som äter sniglar
  • Algätare ( malar men vet inte namnet)
  • Guppy

      

  • Kommentarer :

    1:a kommentar, skriven , av Amanda:

    Åh! Jag är helt galen i fiskar!
    Just nu har jag tre akvarien, var av det ena är helt fullt av palettciklidsbebisar. XP

    2:a kommentar, skriven , av Malin:

    Ooo, vad fina fiskar

    3:e kommentar, skriven , av Louise:

    Superfint akvarium! :)

    4:e kommentar, skriven , av Eva:

    Jag kom att tänka på Rudolph och din ena fåtölj när jag ser dina bilder. ;o))
    Hoppas ni har en fin dag!

    5:e kommentar, skriven , av Tess Lounge | www.tesslounge.se:

    fina bilder.

    hoppas allt är bra. kram // Tess.

    6:e kommentar, skriven , av Milla:

    Jag har också ett akvarium med röd sand och likadan döskalle ;) Jag har massa yngel nu som är ca 1 cm långa. Platy är det. Hihi. Det är så kul när fiskarna får barn =)

    7:e kommentar, skriven , av madde:

    hejsan,jag har några frågor om skallarer,jag har två stycken i mitt akvarium dom är lite oranga och svarta,silver,ok dom har tuvär ätit upp alla mina neontetrer och gupis,men frågan är vet du hur dom föder sina ungar för det ser ut som att den ena är med ungar,mvh madde

    Kommentera inlägget här :