Ny dag!!

publicerat i Emelies bästa!;
Idag är det en ny dag!
Hoppas jag iaf....
Jag ska få tillbaka bebis iaf =)
Jag ska även bege mig ner til den lilla psyk-tanten strax....
Men tänkte att ni ville se lite kort som jag tog igår! =)

Roenknoppar på den stora fina rosenbusken jag och christell köpte
för nån vecka sedan.
Den kommer lukta ljuvligt när den slår ut! =)



Min lilla löjtnantshjärtsbuske me vita hjärtan på har fått 1 blomma!
Den är väl gömd vill jag lova! ;)



Det hade fallit av 2 blommor från den jag fick av min pappa på min födelsedag!
Och dom va roliga att fota....
Vem vet det kanske faller av 2 till i kväll!? ;)
hihi....



Det va allt för stunden....
Vi ses i kväll, eller i eftermiddag!
Ha en bra dag så länge!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Lycka till hos "tanten"...tror det kommer kännas bättre efteråt :)

/Annelie

Kommentera inlägget här :