jag e jätte sjuk!!! :(

publicerat i Allmänt;
Idag är jag jätte sjuk!!
Förkyld, hostar gul-grönt, näsan rinner ich halsen och öronen är
helt igen svullnade!
Jag hör alltså nästan inget och han inte andas ordentligt....
Jag har feber och när jag e så här dålig får jag jätte jätte mycket mer ont
i ryggen!!! =(
Jag som inte trodde att jag kunde komma längre ner i "jytjan" eller hur det nu stavas... =S
Leran kan vi säga...
Men i stället för att allt börjar gå uppåt så ligger jag kvar och krälar....
Mycket jobbigt kan  jag säga!

Så här ser mitt bord ut denna morgon....



Te, nässpray, panodil, tradolan, lime-vatten, försvarets till näsan som svider, och energi dricka för att orka vara vaken!
Jag försöker titta på roligare saker i lägenheten...
Typ detta!




Ha en trevlig dag alla!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Jag är också sjuk idag..åkte hem från jobbet på fm.

Jag jobbar som receptionist (som svar på din fråga)på ett dataföretag och ett annat hus med olika företag i. 2 receptioner alltså.

Krya på dig, hoppas du blir frisk snart.

Kommentera inlägget här :