Idag....

publicerat i Allmänt;
Så här har dagen sett ut i billder....




Planera och ringa runt samt boka tid hos doktorn....




Hugo kom hem till oss för att bli passad några timmar! =)



Mata dom små sötnosarna...



Så här ser ena sidan av vårat kök ut! =)







Coolaste vågen som jag hittade på en loppis för 20 kr!
Mamma hade en exakt sådan våg när jag va liten och jag älskade den...
Hoppas på att mina barn, om jag får några kommer tycka lika mycket om den!



Sen blev jag JÄTTE sjuk!
Ont i halsen och snuvig....
hade känningar redan på morgonen men trodde det skulle gå över, inte bli värre!
=(
Tur att vi har huskurer hemma!
Vitlöks kapslar, försvarets hudsalva till näsan, hushålls papper och vatten med lime!
Kommer va super frisk om någon dag hoppas jag! ;)



Hugo ligger på bebis-får fällen och myser... =)
Så sööt!!



promenad me bebis innan maten...
Det blev färskisar med marinerade grytbitar! *mumms*



Så efter en lång dag har jag krupit ner under filten för att vila...
Mår inte alls bra!
Och vi som skulle leka med Eva och ruffe-puffe! =(
Men vill ju absolut INTE smitta nån!
Hoppas jag blir frisk snart...

Sov gott alla!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Krya på dej!

Trist att bli sjuk.



Vi kom hem så sent idag och sen har jag knappt orkat göra någonting... vi får leka en annan dag. :o)

Kram Eva & Ruffe

2:a kommentar, skriven , av Melike:

Krya på dig, hoppas du blir frisk snart :)

Kommentera inlägget här :