Hemma igen....

publicerat i Allmänt;
Vet inte om jag tycker att det gav något att prata me tanten...
Känner mig lika deppig, ledsen, orkeslös och trött som innan...
Samtalet avslutades med att hon sa att hon tycker att jag ska stå på deras
väntelista och komma tillbaka, väntetiden är bara mellan 1-5 månader!
Känns hopplöst allting!
Vill bara gräva ner mig och inte komma fram innan allt är bra igen...

Men men man ska inte gråta över spilld mjölk!
Kanske känns böttre om några dagar...

En knopp är början till liv....
Här kommer en vacker rosenknopp från gården!



Jag älskar rosor!
Dom får mig att lägga huvudet på sne och sucka!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Nej vad tråkigt. 1-5 månader verkar lång tid för dig, du behöver ju hjälpen nu. Finns det ingen annan du kan kontakta?

Det brukar kännas ganska jobbigt precis efter ett möte, ge inte upp..det kommer att bli bra. Det kanske bara tar lite tid, och det är helt ok. Man blir inte pigg och glad över en natt när man gått igenom det du precis gjort.

Många kramar

2:a kommentar, skriven , av Eva:

Näe... så lång tid ska du inte behöva vänta nu ju.

Kan ju hoppas det bara är en månad då!



Rosor är underbara! :o)



Kram från Eva & Ruffe

Kommentera inlägget här :