Såååå arg!!!!

publicerat i Allmänt;
Jag e så arg att jag inte vet va jag ska ta mig till!!!!
Jag pratade idag me lennart som e den som godkännt allt vi ville göra på gården, han
tog i några korta andetag tillbaka allt!!!!! =(
Hur kan man lova och säga ja och sen bara ändra sig så där??
JÄVLA GUBBE!!!!!!!!!!
Jag ska inte säga elaka saker om folk jag inte träffat....
Men....
Idag skiter jag i det!!!!
Jävla dumma förbannade gubb jävel!!!!!
Hoppas han får en jävla skit semester!!!!!
MMMoooooRRRRRRRR!!!!!!!!!

Hoppas dock att alla andra har en fin dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Fy va tråkigt!!

Dags för mej att ringa till dom nu märker jag... dom hade lovat att fixa till gården och det som du och andra har gjort räknar jag inte med faktiskt. Det dom skulle göra borde ju blivit betydligt dyrare!

Våran gård ser ju för sjutton värst ut i hela Lunden.

Vet du vems arbetsuppgift det är att hålla gården och dess växter i gott skick? Är det fastighetsskötarn? För jag menar isåfall sköter han inte den uppgiften alls. Klippa gräset en gång i månaden (högst) räknas inte tycker jag.



Kram Eva & Ruffepuffe

2:a kommentar, skriven , av Melike:

Oj, vad dumt av honom!

Själv åker jag till Turkiet imorgon så det blir najs :D!

Kommentera inlägget här :