Lite fler kort!!

publicerat i Allmänt;
Nu har jag lite tid över medans jag vilar min stackars rygg! =(
Den har haft 3 jobbiga dagar så nu på kvällen behöver den verkligen sin vila...
Och jag me! =)

Tyra och ruffe-puffe poserar vant i korgen medans jag och eva fotar! =)



Rudolf varnar oss för tanten som passerar utanför trädgården...
Visst e han söt!?



Så här såg det ut hela första tiden vi va där!
Tyra luktar tydligen jätte gott! ;)



det va allt för stunden!
Om jag orkar kommer det mer senare! =)
Hoppas att alla har det bra i värmen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

hehe

Vilka goa bilder på våra bebisar! :o))



Min rygg har blivit mycket värre, jag kan inte sitta alls, stå och ligga funkar sådär. Jag blir så frustrerad! Jag hatar att inte göra någonting!



Ni får komma hit precis när ni vill, bara att ringa så vi inte ska iväg någonstans. :o))



Hoppas din rygg blir bättre när du vilar!!



Kram Eva & Ruffepuffe

2:a kommentar, skriven , av Annelie:

Hihi..så söta dom är! :)

Hoppas ryggen blir bra snart!

/Annelie

3:e kommentar, skriven , av Åsa:

Så söta dom är Tyra o Rudolph :)

/Åsa (Med hundarna Alice o Molly)

Kommentera inlägget här :