Lite av mitt arv....

publicerat i Emelies bästa!;
Tänkte att jag skulle dela med mig av lite kort på mitt favorit arv!
Ingen kul anledning att få fina smycken men fina e dom och jag älskar dom!
Mäst för att dom va mammas men även för att jag lekt me dom ända sedan jag va liten! =)

Den guldiga ringen med orange sten är 1 års ringen mamma fick av pappa när dom firade 1år.
Den silvriga-snirkliga med ekollon på samt den silvriga med röda stenar lånade jag ofta under min tonårs tid! =)
Den guldiga med blå sten vet jag inte något om....
Jag tror att den är ett arv från min farmor, men jag e absolut inte säker...
Har aldrig sett mamma ha den på sig....
 
Eva e så himmla gullig som hjälper mig och lär mig fota! =)
Tack så jätte mycket Eva!




Liten blomma med super goda hallon från Evas sommarställe



Visst ser dom härliga ut!?
Vad tycker du om korten??
Godkända för att vara en amatör som plåtat??  ;)

Kommentera inlägget här :