jag kollar mina tagna kort....hmm....

publicerat i Emelies bästa!;
Jag kan ju säga att när jag kom in så hade jag råkat ta 208 bilder!!!
208 st!!!!
Känndes hel galet jag som tyckte att jag inte tagit så många för att jag inte ville kolla
igenom så många när jag kom in men chi fick jag.....
Ja ja här kommer et litet smakprov el 2 ;)



Tyra: Och vad tror du att du pysslar me??? jag försöker GÅ här!!!


Jag ÄLSKAR detta kort!! (nedanför)
Men när jag höll på att fota den så brände Tyra sig på en humla =(
Hon försökte äta den och då blev den arg.... Inte coolt!
Men kortet blev bra! ;)



Oj nu blev det 3.. :S
hi hi jag har svårt att sluta! ;)



Visst e hon fin när hon sitter och posar!???
Jag är såååå kär i min håriga lilla bebis!!!!
Och ni får tycka att jag e hur fjantig som hällst som kallar henne min bebis men
det är hon!
Bara MIN bebbe! (och daniels så klart!)
Och hon är verkligen våran bebis... men förhoppningsvis på ett bra sätt! =)

Hur e din kväll ??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica:

Hon är jättesöt lilla Tyra....vet du när jag var liten var min högsta önskan att få en papillon. Den önskan gick inte i uppfyllse, men nu har jag två skäggiga herrar istället och livet med dem är super!! De har nyss startat en alldeles egen blogg...som de självklart styr över helt själva:-))

Kommentera inlägget här :