Jag blev sååå rädd!!

publicerat i Emelies bästa!;
När jag stog och väntade med tyra utanför ica munkebäck på en gräsplätt och Daniel precis
va på väg mot mig så hände detta...
Jag satt på huk och va på g att resa mig då det plötsligt dök upp en tant precis snett bakom mig!!
Hon skrämde värkligen skiten ur mig när hon på knackig svenska säger:
"Gud va fin du är! Verkligen jätte snygga kläder, det passar dig utmärkt!"
(det va precis som att hon pratat me mig tidigare om detta, så lät det.)
Jag som va i lite lätt chokad stackar fram:
"öööhhöö tack så mycket!"
Det känndes jätte konstigt att en dam i 50 års åldern bara dyker upp så där och säger att man e jätte fin
i de kläderna man har på sig!
Men det är ju alltid kul med komplimanger även om de som säger det skrämer en!
Daniel som hade kommit fram trodde att tanten pratade om Tyra....

Så här såg jag ut!



Ruffsig och varm va jag!! =)



Söta små döskalle ballerina skor...
Min nya vita klänning och bara svarta leggings och svart t-shirt...
Jag tyckte att jag va lite vanligt klädd inget överdrivet...
Mest kul att matcha Tyra och va svart-vita båda 2!!!

Inte bästa korten på kläderna kanske men visst va jag gullig??!
Sov så gott alla och ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här :