Dagen...

publicerat i Allmänt;
Idag har det varit en riktigt jobbig dag....
Tidig tid hos sjukgymnasten och strömen som jag ska ha i nålarna va tydligen borta!
Kul!
Sen pratade jag me en på ISS om våra grannar som e helt dumma i huvet och stör alla fruktansvärt!!
Sen ringde Lennart och ja jag har ju sagt vad som hände där....
Jävla gubbe!!!!
Tog sedan en liten tupplur....
Efter det åkte vi till min pappa, och åt pizza! =)
Så kom min syster och hennes familj och fikade där, då såg Philip helt plötsligt att akvariumet va tok fullt med alger!!
Och han sa: Morfar du måste städa mitt akvarium!
Pappa: Nej det får du göra! Eller din mamma!
Min syster säger då: NEJ!! jag har avsagt mig allt ansvar redan innan det skaffades!
Philip:Men jag kan ju inte göra det själv! ( springer ut ur köket gråtandes upp till akvariumet!)
Något som va lite lustigt...
Den enda som när han e uppe för trappan reser sig för att trösta honom e JAG!
Han sitten vid akvariumet och stor gråter och snyftar: Det va ju bara mormor som bryr sig om fiskarna och nu kommer dom dö om det ser ut så här och jag kan ju inte själv! Och det e bara mormor som vill köpa fiskar med mig! *snyft*
Jag: Ja vi saknar mormor mycket allihopa! Men det blir snart bättre ska du se! Och nästa gång du kommer till mig så får du ta me dina fiskar så kan dom få bo i mitt akvarium och så kan vi köpa fiskar och fixa om du vill?
Philip: Ja! det vill jag gärna! Får jag komma till dig snart då?? *snyft snyft*
Jag:Det e klart du får lilla gubben! Men du och morfar får städa i morgon båda 2! ok?
P: Ja det blir bra då...
Under denna konversationen sitter jag på golvet med honom i knät! han trycker sig jätte hårt mot mig och kramar mig och säger till slut, att han saknar mormor jätte mycket!
Sen skulle vi dela upp min mammas smycken.....
Det gick ganska så fort för jag och min syster e inte så noga...
Vi kan ju alltid ringa och låna av varandra om det skulle va något!
Min bror fick oxå en del saker.... När syster med familj gått och daniel va ute me tyra och pappa i köket så satte sig
min bror och började stor gråta! :(
Och han e inte den som gråter!! Det gjorde så himla ont att se!
Och jag som redan grät på vägen dit!!
Alla e så ledsna! Och jag får trösta så gott jag kan.....
(Det är ju ingen som vet att jag ligger vaken om nätterna och gråter mig till söms för att jag längtar efter henne så mycket att jag inte ens kan säga mamma utan att börja grina!)

Så nu är jag helt färdig!

Här kommer lite kort från idag!
Blomma från gården som jag planterat! =)



Från köket: min bror magnus, daniel, morfar (gammel morfar) och pappa!(morfar)



Daniel's ben =) julian och tyra...
Vi har plockat bär!
Vinbär, krusbär, hallon och körsbär!
Mumms mumms! =)



Fler kort i mön.....
Nu ska jag lägga mig i sängen och däcka!!!
Hoppas på en bättre dag i morgon!

Hoppas ni får en bra helg alla!

Kommentera inlägget här :