Jul mys!! =)

publicerat i Allmänt;
Jag försöker skapa lite julstämning här hemma....
Jag har idag köpt en JÄTTE fin gran! =)
Jag skulle ha en liten och det sa jag när jag kom dit men när jag kom hem
och ställde upp den så va den stor!! :S
D. vill inte ha gran det va därför jag bara skulle ha en liten...
men men...
Vad tycks??



Jag har jätte mycke för mycket i granen i år!!
Den e helt belamrad!!
Men jag tänkte att jag ska ha alla kulor och sånt i år och bestämma på det viset villka
som ska sparas till nästa år....



Jag älskar fina, speciella kulor...
Inte bara vanliga....



Rosa och lila e ju inte så juligt men det e mina favvo färger så det e klart att dom oxå ska va me!! =)

Hur ser din gran ut i år??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kamilla:

SV: naaw, tack va gullig du är ^^

Kommentera inlägget här :