Jag e såå snurrig!!!!

publicerat i Allmänt;
Det är inte roligt alltså!!
Jag snurrar till allt hela tiden och det är skit störigt!!!
Idag ska jag färga håret och sticka klart daniels halsduk och gå en långpromenad me tyra och ta ett lååångt bad samt gåra en ansiktsmask! =)
Klockan e nu 21 och jag har alltså 3 timmar på mig!
Jag tror inte att jag kommer lyckar göra allt....
Men men det e ju en dag i mön me....
Fast då ska jag ner på stan och köpa julklappar till alla underbara vänner!!!
El ja så många jag ska fira jul me iaf.....
Men jag ska nog börja me håret nu.....
Daniel gillar rosa...
Villken färg tycker du att jag ska välja??
Blå-blond, lila, rosa eller rött??

ja ja...
Nått blir det... Kanske färga tyra lite rosa me?? ;)
(ha ha det hade varit en syn det!!)
Hon ligger så skönt i mitt knä när jag sitter vid datorn...
Det är allt bra mysigt att ha hund alltså!!!! =)

Kommentera inlägget här :