Små steg framåt!

publicerat i Allmänt;
Idag har tanten jag va hos sagt att hon vill ses varje v och att jag har en depretion.
Men att jag måste tala om för min doktor att hon sagt att jag har det så att hon kan medicinera mig...
Men jag e ju inte så förtjust i min doktor, så nu vet jag ännu mindre vad jag ska göra!!!!
Ibland vill jag bara dö!
Och absolut inte återuppstå förens allt e bra och jag e glad igen!
Det hade varit toppen!!!
Bara hoppa över allt som inte är roligt, så man slipper vara deppig!
Tok bra!

Hur har din dag varit??
Och vad tycker du om denna bilden??


vi trodde att det va ett data-bord...
men inte Tyra inte!!
Hennes nya favvo säng!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bettan:

Vilken liten söting :) Är det en Papillon?

Jag fick diagnosen depression/utmattningsdepression i våras. Börjar må bättre nu och ska snart börja jobba igen. Går också hos psykolog och tycker det är toppen. Maila gärna om det är nåt du vill, undrar över eller bara vill skriva några ord. Kram på dig :)

2:a kommentar, skriven , av Eva:

Jag kan inte komma hem, jag ska ha 50 stycken gäster (min släkt) imorgon så jag håller på och förbereder. :o)

Dom ska inte vara inne i mitt hus just... utan vi ska vara nere vid dansbanan och leka och grilla och massa annat hela dagen. :o)

Men vi ses snart.



kram Eva & Rudolph

3:e kommentar, skriven , av Annelie:

Om du inte får det stöd du behöver så byt doktor, är mitt råd. Det är jätteviktigt att du får den hjälp som Tanten kan ge dig. Kram!



ps...gud så söt Tyra är på bilden, man riktigt ser på henne att hon säger "Den här är MIN nu!" ;o) Ni får köpa nytt databord..hihi

/Annelie

Kommentera inlägget här :