Natt igen...

publicerat i Allmänt;
Jag ligger här på soffan och har ont i magen...
Av 3 olika annledningar:

1. Jag ska till en psykolog i mön
2. Jag har ätit på tok för mycket IGEN!!!
3. Jag har inte kunnat göra nr 2 el skita på ren svenska på några dagar.

Och jag vet inte villket som får mig att må mest illa men jag gissar på alt. nr 2!
Och jag vill bara ha mer!!
Känner mig inte direkt mätt bara illamående..
Och då vill jag äta... inte många som vill äta när dom mår dåligt men det vill jag!!
Så nu ska jag äta och bli fet för i oktober ska jag opereras....
Kanske e därför jag har ont i magen???
Hmm...

Sov gött alla!!!


 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

Kommentera inlägget här :