När det regnar....

publicerat i Allmänt;
Då får man blicka tillbaka på solskenet me ett leende!!!! ;)

Lisbet (husse-mor) (trollmamma) blickar ut över havet och påstår att hon har nått att hålla in
vid magen.....
Hon är absolut den spenstigaste snart 60 åring jag vet!!! =)
visst e hon?!



Och hon brukar smyga på jympa och springa till björn rosenströms låt GAIS!!!
Hon e så hurtig!
Jag har inte ens hälften av hennes energi!

Här e Daniels kusin  Gustav!



Han badar och badar... som en liten fisk e han!! =)



Jag kan verkligen inte få kortet rätt!!!
Men johanna daniel och Tyra e la lika söta iaf el??

Här kommer krabbor!!



Fina va??

En dag vid havet i onsala!!! 

Vad tänker du på för att pigga upp dig när det regnar??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av VERONICA:

pigga upp och pigga upp...jag tänkte jobba över....man får passa på när det är sånt här väder så kanske man kan göra ngt kul när det blir fint väder igen :-))



Men först var jag tvungen och ta en koll bland mina favoritbloggar!



Ha det bra i regnrusket!



kram V & dogsen

2:a kommentar, skriven , av Eva:

Jag har fått en trevlig promenad med en gullig tjej och en väldans söt hund. :o))

Tack!



Kram Eva och Rudolph

3:e kommentar, skriven , av Eva:

Jag har åkt tillbaka till stugan... och vi har fortfarande översvämning så det blir att pumpa vatten hela natten. Hur kul låter det?



Kram Eva & Rudolph

4:e kommentar, skriven , av Melike:

Verkar som om ni hade det trevligt :)

Själv är jag tillbaks från Turkiet och har i stockholm är det inte trevligt väder.. :(

5:e kommentar, skriven , av Eva:

Hej hej... hur är det hos dej idag? :o)



Jag är så glad för att det inte regnat en droppe här under dagen idag. Det betyder att jag förmodligen får sova inatt. :o))



Kram Eva & Rudolph

6:e kommentar, skriven , av Eva:

Jag förstår att det blir jobbigt... jag hoppas du får sova litegrann trots allt.



Imorgon.. eventuellt ska det börja grävas här i krokarna pga. översvämningen som vart i ett par år nu. Men jag vet inte helt säkert, beror på flera personer. Annars har jag nog inte planerat något speciellt.



Kram Eva & Rudolph

Kommentera inlägget här :