Jag e utmanad!!

publicerat i Allmänt;
Hi hi jag är utmanad att lista de bloggar jag besöker dagligen/ofta!
Och här kommer det:

Evas blogg är jag inne på flera gånger om dagen! hennes blogg e helt grym! och Tyra och ruff-puff e ju så kära! ;)
www.blixman.blogg.se

Carolina gynnings blogg har jag nyss börjat kolla på....
jag diggar henne men vet inte om hene blogg e nått för mig men jag ger der en chans! =)
Hon rockar ju fett och hennes bok e super!
www.gynning.blogspot.se el va det com??

Sen e jag inne på annelies blogg men jag länkar dit från hennes kommentarer så gå in och länka dig vidare du me!! =)

Sen e jag på besök hos melike hon har en fin blogg med kort och livets kommentarer...

har jag glömt någon??
Hmmm kommer kanske på det senare el i mön kanske...
Fast jag tror det e alla...
Hur många besöker du??

Sov gott alla mina små snuttisar!!!! ;)

Kommentera inlägget här :