hmmm... regn... skönt!!

publicerat i Tyras bästa!;
I går när jag och tyra skulle ta en natt promenad, så va det underbart väder när vi gick men fter halva vägen, DÅ,
började det ÖSregna!!!
Som om någon satt på duchen och hade jätte stora hål lixom!!
När vi kom hem såg det ut som om vi hade badat med kläderna på!!!
Hur kul va det då??
Men som sagt det behövs regn nu efter torkan.....
Och värmen har ju nästan varit olidlig att tas me!!

Men mycke bad har det blivit!! =)



Detta är från dagen i onsala!



Min lilla tös e inte jätte förtjust i att bli doppad i havet....
Men hon va tvungen för det va så varmt och hon ville bara ligga i solen...
Hon blir lätt lite dålig av det, så vi gav henne masso med vatten och en av kylning lite då
och då...
Hon simmar ju så himmla bra nu!!!
Duktig TYRA!! ;)

Så vad tycker du om regnet??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Det är skönt med lite regn då och då. Bara det inte regnar i veckor...Här regnade det igår, precis som jag hade önskat i fredags ;o)) och idag är det mittemellanväder.



Vad söt hon är när hon tittar upp så där på dig :)

2:a kommentar, skriven , av Eva:

Tyra är sååå söt! :o))



Jag berättar om Rudolph när ni kommer istället.

Han är bättre nu ialla fall...



Kram Eva och Rudolph

3:e kommentar, skriven , av Eva:

Jag tycker regnet är förfärligt!

Vi har fått översvämning nu. :o(



Kram Eva & Rudolph

Kommentera inlägget här :