Blommor!! Till mig!! =)

publicerat i Emelies bästa!;
Idag när jag slog upp ögonen så satt min älskling på sängkanten med en bukett blommor till mig!!
Tyra låg och sov på min arm och hon låg tätt, tätt intill mig...
Jag kännde att så här vill jag alltid vakna!!
Jag hoppas att alla ska få ha det så här bra!!
Blommor bara för att han vill visa lite extra att han älskar mig, efter att jag har haft en jobbig natt....
Det är omtanke för mig!! =)
När någon tänker på en och vill göra nått lite extra bara för att visa att dom tänker på en!
Det behöver inte vara mycke el dyra saker, utan en vacker sten som man såg på marken och tänkte på personen av någon annledning, el en plockad blomma, el en fin muffins! ;)
Bara det där lilla som betyder SÅ mycket att få!
Naturligtvis så har jag fotat de vackra blommorna jag fick i morse.... =)
Om du inte har någon som visar dig lite extra omtanke så kan du få njuta lite av mina blommor iaf!!





Puss på er alla där ute!!!
 

Kommentera inlägget här :