Tyra busar med täcket i sängen =)

publicerat i Tyras bästa!;
Jag älskar att se min lilla bebis leka med täcket i sängen!!
Det e ju inte så ofta hon får vara där.. =)


image59

Hon e sååå söt!!!!!!!!




image60

Hi hi det finns ingen som e så lurig som hon!


image61

Grrrrr!!! jag tog dig!!! eller?? inte??


image62

Nu då??




image63

Och jag kan le så fint me stängd mun!! ;)
och kan du ta bort den blinkande grejjen nån gång?? :(




image64

Va vart ska papi gå???
Ska han lämna mig??? :(



Ibland busar jag med papi när han försöker göra "jätte viktiga jobb grejjor" det e kul!!

image65

Mjuuuk mage!!! ;)



image66

Jag kan göra det mycet bättre än du!!!
Kolla!!!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Tyra är söt som socker!! :o))

Jag kommer bort till dej snart.. ;o)

Kommentera inlägget här :