Sååå trist väder!!! uppiggande billder!! =)

publicerat i Tyras bästa!;
Jag och mami e hemma som vanligt....
Vi har en lugn dag idag eftersom vi va ute på bus igår :)
Vi va på mamis jobb och lekte med min barndomsvän chanel...
Tyvärr har jag inte lyckats få upp dom fotona än... men här kommer lite anndra
fina foton som Eva (www.blixman.blogg.se) har tagit...
Hon tar verkligen jätte fina, roliga och vackra kort!

image39
Hi hi vi får godis!!!






image40

En billd säger mer än 1000 ord!


image42

Här e mami och jag och Ruffe-Puffe...
Och jag har min underbart fina rosa-kamoflageoveroll!
Jag e såååå fin i den! =))



image43
Fokusera....
Spring....
lugn.....lugn..... Hjäälp!!!



image44
Snö e gott gott!!
Bara den inte e gul!? ;)






image45


Tyra e på besök hemma hos ruffe-puffe!
Och det e inte lite skojjigt att busa inne för ovanlighetens skull!! =)
Och lite dagkamp tackar man ju absolut inte nej till.... =)
Oj!! Hjälp!! nu tar han mitt öra!! =S



image46

När vi 2 blir 1!!!
Oj oj va händer?? Va gör han där bak?? och vad i hela fridens namn
gör ni??


image47
Rudolph: Ååå mumms här luktar det gött! undra om det går att få i sig något om jag slickar tillräckligt länge?? ;)
Tyra: Ja jag vet! jag e den vackraste hunden som finns! men kan ni skynda er lite??
 Jag kan ju alldeles strax ta snyggingens svans ju!!! =)



image48

Rudolph e den absolut sötaste chihuahuan jag någonsin sett!!!
Och hans matte tar så underbara foton! =)
Tyra och mami e mycket glada för att vi har träffats och bor på samma gård =))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

hehe
Vad kul att läsa vad du dom säger/tänker. :o))
Klockrena kommentarer ju. haha
Dom är så himla SÖTA tillsammans!! :o))

2:a kommentar, skriven , av Melike:

Awww, vad sööööta!
Jag tycker också Rudolph är världens finaste Chihuahua och Tyra är världens finaste Papillon

3:e kommentar, skriven , av cicci:

Ja, man tappar otroligt mycket. Jag har också haft egen häst. Men det nya stallet är dressyr stall och jag hoppade mest, men jag får se hur det går :)

4:e kommentar, skriven , av Tess Style | www.tess-style.se:

Åh är det du som är tillsammans med söta Rudolph. Dom är så söta tillsammans =)

Ang lattebilden så är det från en bildbank. Jag önskar att jag kunde ta så bra bilder men icke, får öva hela sommare.

Kommentera inlägget här :