Från Evas studio!!

publicerat i Tyras bästa!;
Här kommer lite söta foton på tyra och ruffe-puffe!!

image70


Kan man va sötare i skor och skarf???





image71

Jag e en liten ängel!  Eller??
Om ni inte ger mig beneet nu så kommer jag ta det i från er jag lovar!!!
fast på ett snällt sätt!!
eller??  ;)



image72

När det e röd månad för mig så får jag ha dessa underbart söta mens-byxorna på mig!
På dom så står det Design Yvonne Kinberg och jag köpte dom på my dog i julas! =)


image73

Sååå söta änglar vi har!!!

Och alla billderna kommer från Eva som har www.blixman.blogg.se

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Hallo är du där? :o))
Jag har en sak till dej på msn. ;o)

2:a kommentar, skriven , av Anne-Lene:

De är sååå söta så....
Jag kan föreställa mig att hon vill ha benet
hehe
:o)
Har ett fint fint kort på henne med huvudet i min väska
:o)

3:e kommentar, skriven , av Anne-Lene:

Va fin du är på bilden på Evas blogg
:o) Fast Rudolhp stol är lite liten tycker jag.

4:e kommentar, skriven , av kristin:

gud vilken söt hund :D

Kommentera inlägget här :