Fler billder från kalaset =)

publicerat i Emelies bästa!;
Här kommer lite fler billder...
Några e lite suddiga... (jag e inte så duktig på att ta kort... :( )



image22

Här e en radio att ha i badrummet som jag fick av johanna ( papis syster)
Visst e den söt!?





image23

Här e en super cool blomma som jag fick av min pappa och mamma!
det e min far som har valt den =)
han e såå grym på att välja blommor!!!





image24

Tv-spelet som jag fick av min underbara älskling! =)
Han betalade hela kalaset!!
Tackar honom hjärtligt för en fantastiskt underbar dag!!!




image25

Parfym från min underbara lille bror
halsband från min syster med familj...
gör själv smycken från mina svärföräldrar =) (dom e fantastiskt snälla mot mig!!)


image26

Min bror magnus och daniels syster johanna..
Vi softade lite mellan släkten och polarna...





image27
Tyra va såååå trött efter allt ståhej...
lilla sötnosen =)






image28

Här e en billd av vårat sovrum! =)
Coolt eller hur!??



image29

Tyras alldeler egna hörna =)
(sängen e under uppbygnad)




image30


Tårtan som jag gjorde.....






image31

Kompisarna Maria och Emilie....
Känner sig lite tjocka efter maten =)



image32

Sööta Sandra
Min brors kombo....synd att det inte e mer mellan dom :(

image33

Papi blandar romdrinkar...


image34

Min bror och barndoms vän Annelie...
Dom skulle oxå va ett underbart par ;)

image35

kompisarna Linea, Ida-Maria, (daniels syster) johanna...
Mycket trevligt att dom kom!!


image36

Våran alldeles egna lilla bög, oskar! =)
Han e en underbar och underlig person =)


image37

Min bror igen men nu tillsammans med jon, lineas pojkvänn...
Dom har även världens gulligase unge som heter Ossian!!
Coolt namn! =)


Detta var allt för inatt...
Sov gott alla!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Vad mycket fina saker!! :o))

Jag vet inte med träffen imorgon kväll... är du hemma på dan?

2:a kommentar, skriven , av Tess Style | www.tess-style.se:

gud vad fin fondtapeten i v-rummet var. jag älskar dom färgerna.

Kommentera inlägget här :