Billder från kalaset =)

publicerat i Emelies bästa!;
image18

Här e en billd på mina misslyckade muffins (ha ha jag söög på att baka muffins! =) )
Samt det underbara muffinsen jag fick av Eva och rudolph =)
(de andra 2 han jag visst äta upp innan jag han fota dom =()
(dom va suuper goda!!!!!) ;)


image19


Här e tårtan jag bakade =)



image21


Här e ett jätte fint blomarangemang som jag fick av min kompis Ninja och hennes mamma Lillemor!
Såååå cool!!! ;)







image22




Här e det underbara bonsai-trädet som jag fick av min man´s mamma och pappa!
Dom e såå snälla! =)


Ps. tyvärr e jag inte så teknisk att jag lyckats snurra fotona :( jag prövade vrid medurs men inget hände..
Kanske får hjälp av min man ikväll =) .Ds.






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Vad roligt med massa bilder!! :o))
Fina växter, bonsaiträdet ser ut att vara stort.

2:a kommentar, skriven , av Melike:

Gud vad fint rum ni har!
Till skillnad från mitt, katastrof!

Kommentera inlägget här :