Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

God morgon! :)
Jag skrev en kommenter om ditt sovrum igår, men blogg.se strulade så den raderades :/
Skriver det här istället: Jag älskar ditt sovrum! Har du fler bilder på hur det ser ut? :)

2:a kommentar, skriven , av kristin:

hoppas du får en bra dag (:

3:e kommentar, skriven , av Annika:

Vilken fin bild :) Eva e allt bra duktig!

Där e ju Tyra som jag skulle stjäla ifrån dig *S*

Ha en bra dag!

4:e kommentar, skriven , av Melike:

Aww vad söta ni är tillsammans!
Eva är så himla duktig på att ta
så fina bilder! Jag vill oxå ha en
fotostudio men jag är inte så skicklig :P
Ha en bra dag!

5:e kommentar, skriven , av Anne-Lene:

Jätte fin bild på er
:o)
Får jag lägga ut bilder på Tyra från när vi träffades?

Kommentera inlägget här :